Friday 30 June 2017

Teknik Forex H4

Bismillah. Saya berniat nak teilen bagaimana nak ukur panjang tendenz guna tf H4 .. Saya dah guna lama dah cara ini. Saya simpan2. Tapi kali ini saya dedahkan .. kaedah mudah tapi berkesan. Rasanya tak ada gunanya sagena pendamkan ilmu yg berguna hanya utk diri saya sahaja tanpa beritahu org lain..ohhh. Sungguh kejam. Maafkan saya Saya insaf Schritt für Schritt ok. Saya beri satu ni dulu .. ini Diagramm eu H4 kat Diagramm ni saya letak 2 zigzak. (1) Einstellung std (12,5,3) - Warna biru. (2) Einstellung modifiziert (5,3,1) - Warna merah putus2. Maka jadilah spt diatas .. mula2. Ohh katakan Punkt (d) hujung trend yg lepas. Ok ini contoh Ya .. tengok zikzak biru Welle sblm. Ok saya Kennzeichnung dgn (b). Contohnya .. kemudian cari punkt sebelum yg paling dekat bagi zikzag merah dgn syarat punkt musti lbh rendah supaya kita boleh buat satu garis trend. Saya tanda (a). Dan saya buat tendenzlinie .. tengok harga brekout trendline. Sagena tanda dgn (c) .. saya ukur panjang d sampai c. Maka ziel saga sama panjangnya iaitu e. Utk mudah keja saya. Saya guna fibo. 0,50,100. 50 letak kat ausbrechen iaitu c .. maka terjadilah spt diatas .. dari setup ini saya akan tahu sesuatu trend itu sudah berakhir atau belum bagi saya memudahkan handel. Harap ilmu ini sangat berguna. Klu suka boleh kongsi dgn yg lain. Maafkan saya Jumpa lagi di post yg lain. Sekian..Mari schwingen dgn H4 Bismillah. Bermula tf H4 ini sesuai utk yg swing..maksud schaukel dgn h4 ini adalah kamu halten sampai 1 atau 2 minggu lamanya. Kaedah ini juga sesuai utk sapa yg wichtigsten guna kv33t intraday sebagai panduan utk kamu handeln utk masuk sesuatu posten dgn yakin. Saya mecari2 di google tapi tak ada satu Wortspiel yg ikhlas atau mahu menulis kaedah ini secara Detail. Munkin mereka tahu tapi simpan2 ilmu utk diri sendiri. Bagi saya itu satu kerugian kerana ilmu itu tak dapat dimanfaatkan utk semua org..maka saya terpanggil utk menulis dlm blog dan teilen utk semua org. Agar sesiapa yg dapat faham maksud ilmu ini. Akan berfaedah utk diri mereka. Saya tidak minta apa2. Yg sagena harapkan tuhan merestui maksud tujuan ini .. ok kita mula kamu nak handeln guna h4 kan. Maka bukalah chart h4. Hah Tak ada sapa nok rekemenkan aku mak wir cun ker .. ini diagramm h4. Aduhh Nak handel gi mana ini pak. Mo verkaufen ko kaufen ini pak sakit kepala ku. . Klu-Diagramm kosong aje mcm ni. Macam oder mabuk tutup mata pandu kereta. Habis dilanggar. Hauptbett ajo..last2 masuk parit. Pasti emc Dari-Diagramm kosong kita bermula. Kita tandakan tendenz sebelum dgn AB lihat chart atas .. dgn bantuan zigzak. Lt --- ada aku terang kat bab sebelum utk Einstellung dio..ko tengok la sana yo .. kita buat trend line cd kemudian tarik fibo 50 kat brechen e. Ziel kat f (100) sampai f TP kita. alle schließen. Ya kamu tentu verkaufen kat B. tadi. Halten sampai f. Mmg lumayan ya .. Di f. Kamu masuk kaufen. Dan halten .. oh ya sebelum itu tanda TP kita seterusnya. Tp1 - ambil snr kat d Tp2 - kat brechen aus .. tp3 - kat snr seterusnya. Kennzeichnung Punkt2 ini .. dan tarik juga Trendlinie atas iaitu GB. Mcm aku buat kat atas tuh. Ok mula halten kaufen tadi. Tp 1 lepas. Tp2 lepas. Tp 3 sangkut. Ok schließen Sie alle kat h (tp3). Lumayan lagi ya pak. Syukur Lepas nim jgn lupa keluar zakat. Bantu org miskin..buat kebaikan sebanyok munkin utk saham akhirat. Schließen Sie alle kat h .. ok kat h verkaufen. Dan halten oh ya lupa pulak buat lagi satu trendlinie bawah bila kamu mula verkaufen dan hold. Spt kontra atas aku buat Trendlinie Af. Ok halten samapai mana. Mula tengok ausbrechen. Ok cun brechen Halten lagi sampai (g) iaitu 100 trendline Af .. sampai (g) schließen alle. Lumayan lagi. Suka sangat Zakat Jgn jadi karun. Tak mo keluar zakat. Tuhan marah Nok jadi gitu. Byk. Org susah Miskin. Nok makan pong susah. Pegilah bantu Hartar beras ko Apo ko Tengok sihat ke dop. Buat kerja kebajikan sikit. Ok sampai g Sesudah kamu schließen alle verkaufen. Masuk kaufen. halten. Sampai mana .. ok macam biasa. Tandakan tp 1. kat A. tp2 kat f. Tp3 kat brechen. Tp 4 kat snr seterusnya dan jangan lupa buat lagi trendlinie atas iaitu Bh .. ok kamu jangan lupa tf täglich dan wöchentlich yo. Sebab tengah sedap2 kamu halten sampai tp 1 tak schließen konon2 nok tp4. Tiba2 harga tujum kaw2. Mampus Kamu Ok tengok täglich kejap. Intai2 sikit apa cerita sana .. ini täglich Chart. Hmm Apa nih Tak apa2 yg pelik Wortspiel .. skodeng wöchentliche Pulop .. hah. Wöchentlich ado Einstellung jah. Buat trendline wöchentlich ab. Lepas tu apo. Takkan duduk saja. Proses la chart tuh. Malas betul. Selepas proses kamu akan nampak .. tarik fibo mcm biasa .. markierung point2 penting .. ok sekarang harga dah break kat point 2 menanti tp punkt 3 .. nampak tak makanya down trend wöchentlich belum habis .. kamu tengok balik chart H4. Maka set dlm utak kamu wöchentlich ada lagi keja tak habis .. maka berhati2lah dlm menentukan tp kamu .. guna kebijaksanan. Yg tuhan berikan. Guna otak la Lt - bahasa mudahnya .. ok. Saga harap kamu paham kupasan diatas. Yg baik dari tuhan. Yg salah kalemahan saya. Maaf banyok .. rihat sebentar utk laluan iklan. Hmm Tak apa la..penaja tuh .. ok iklan. Bye2


No comments:

Post a Comment